Vanliga frågor

På denna sida har vi samlat vanliga frågor och svar på frågor som vi ofta får. Hittar ni inte det ni söker? Då kan ni kontakta oss. 

Kan man göra sin egen sallad?

Ja! Hos oss kan du välja att ta någon av våra färdiga sallader i menyn, eller så kan du välja att komponera din egen. Ta en titt på vår meny för detaljer!

Dels så har vi två vegetariska och två veganska sallader på menyn. För övrigt kan man även komponera sin egen sallad så att den är vegetarisk eller vegansk. Man skulle även kunna byta ut icke-vegetariska eller veganska alternativ i våra färdiga menysallader. 

När man handlar på plats i restaurangerna så tar vi kort och swish. Vid online-beställning har vi både kort, swish, Apple Pay och Google Pay. 

Gör man en catering beställning som företag kan vi även erbjuda betalning per faktura. 

Ja! Vi är proffs på catering och säljer ofta till företag och andra organisationer. Gör en catering förfrågan så återkommer vi till er i frågan. 

Viktigt att tänka på att vårt online-beställningssystem inte är detsamma som vår stämpelkortapp. Det betyder att om du skapat ett konto på webben men inte i appen så behöver du även skapa ett konto i appen, vice versa. Om du har ett konto och klickar på återställ lösenord kan det vara så att mejlet hamnar i skräpposten. Har du fortsatt problem kan du höra av dig till vår app support.  

Vårt online beställningssytem är inte detsamma som vår stämpelkort app. Det betyder att ditt konto i beställningssystemet inte är samma konto som i vår app. Vi är medvetna om förvirringen detta leder till och arbetar hårt för att förbättra detta. 

För att få en stämpel vid onlinebeställningar måste ni därför be personalen om en stämpel när ni hämtar er online-beställning.